Home

Spelregels craps

Bij Craps, gooit een shooter(werper) een paar dobbelstenen om een Point vast te stellen – en bets/weddenschappen worden daarna ingezet of de shooter hetzelfde Point kan werpen voordat er een 7 wordt gegooid.

De reeks van dobbelsteen worpen die nodig zijn om een Point te herhalen noemt men een ronde. Elke ronde begint met een zogenaamde Come Out worp waarbij de shooter probeert het Point te bepalen. Een paar dobbelstenen kan dus een Point maken van 2 () tot 12 (), maar enkel een totaal van 4, 5, 6, 8, 9, of 10 kan een Point worden. 2 (snake eyes), 3 (crosseyes), en 12 (box cars) noemt men craps, een totaal van 7 of 11 noemt men natural.

Tijdens Come Out is de ronde meteen voorbij wanneer er craps, dus 2 (snake eyes), 3 (crosseyes), of 12 (box cars) wordt gegooid of bij het gooien van een natural, een totaal van 7 of 11. Wanneer er eenmaal een Point is vastgesteld komt het spel in de midgame fase van de ronde en blijft de shooter de dobbelstenen net zo lang gooien totdat hij het Point opnieuw gooit of een 7 – de beide nummers die de ronde zullen beëindigen.

Het aantal worpen met de dobbelstenen tussen de openingsworp, Come Out, en het eind van een ronde kan oneindig zijn. Echter, wanneer de shooter als eerste getal een 7 gooit voordat hij de Point gooit verliest hij zijn openingsinzet, hij sevens out en de dobbelstenen gaan naar een andere shooter voor het begin van een nieuwe ronde. Een speler die als openingsworp 2, 3 of 12 gooit verliest ook,craps out, en geeft de dobbelstenen aan een andere speler. Bij een natural (7 of 11) tijdens een Come Out behoudt de shooter de dobbelstenen en mag hij opnieuw gooien voor een nieuw Come Out, (openings)worp.

Er is een verscheidenheid aan Bets, inzetten of weddenschappen, die kunnen worden geplaatst op iedere worp, sommige zijn voorwaardelijk, andere zijn inzetten tegen bepaalde worpen. Sommige weddenschappen blijven staan gedurende de gehele ronde, sommige blijven staan gedurende meerdere rondes en sommige weddenschappen staan slechts voor één worp. Deze variatie maakt Craps snel, opwindend en fascinerend om te spelen.

De beste manier om Craps voor het eerst te spelen is met een Pass Line weddenschap op de Come Out worp. Wanneer de Come Out worp een 7 of een 11 is (een natural) wint men meteen en is de uitbetaling 1-1. Wanneer er eenmaal een Point is gevestigd dan wordt er 1-1 uitbetaald bij een Pass Line inzet in geval het Point opnieuw wordt geworpen voordat er een 7 wordt gegooid. Hieronder volgt een volledig uitleg van alle mogelijke inzetten.

Inzetopties:

Pass Line — Ook bekend als de Front Line inzet, een Pass Line inzet wedt dat de shooter een Point gooit voordat hij een 7 gooit. De inzet voor een Pass Line moet geplaatst worden vóór de Come Out worp. (De croupier zal "Plaats u weddenschappen voor de Come Out worp" roepen om de spelers te laten weten wanneer zij een Pass Line inzet kunnen plaatsen.) Bij een natural worp (7 of 11) wint de Pass Line inzet meteen. De Pass Line inzet verliest, of craps out, bij een Craps (2, 3 of 12) tijdens de Come Out.

Ieder ander Come Out worp resultaat (4, 5, 6, 8, 9 en 10) wordt het Point en een schijf, Puck genaamd wordt met de zijde ON op de Craps tafel gelegd over het vak met het geworpen nummer om aan te geven dat er een Point is gegooid. Wanneer de Puck ON is winnen Pass Line weddenschappen wanneer hetzelfde Point wordt gegooid en verliezen ze wanneer er een 7 wordt gegooid. Uitbetaling geschiedt 1-1.

Niet afgewerkte op onopgeloste "Pass Line" inzetten kunnen niet worden verwijderd of veranderd; ze blijven staan tot het eind van de ronde. Wanneer er eenmaal een Point is gevestigd kan de ronde alleen beëindigd worden door wederom het Point te gooien of door het gooien van een 7. Wanneer de Puck gedraaid wordt naar OFF en verplaatst naar de linker bovenkant van de tafel weten de spelers dat de ronde voorbij is en dat de volgende worp een Come Out worp zal zijn.

Don't Pass Bar — Ook bekend als de Back Line, de Don’t Pass is het tegenovergestelde van de Pass: de inzet wint wanneer er een 7 wordt gegooid vóór het Point wordt gegooid en verliest wanneer er een Point wordt gegooid vóór er een 7 is gegooid. Deze inzet maak je door een fiche te plaatsen in het Don't Pass Bar-vak vóór de openingsworp, de Come Out. De Don’t Pass wint bij een Come Out, wanneer er 2 of 3 wordt gegooid, verliest bij een 7 of een 11 en is een Push bij 12, wat inhoudt dat er geen actie is bij een 12 – elk ander nummer (4, 5, 6, 8, 9, 10) bepaalt het Point. Uitbetaling geschiedt 1-1.


Come Weddenschap — Nadat de Point is vastgesteld, is het mogelijk om in te zetten op Come weddenschappen en Pass Line weddenschappen. Come weddenschappen winnen wanneer de volgende worp een natural (7 of 11) is en verliezen bij een craps (2, 3 of 12). Elk ander nummer (4, 5, 6, 8, 9, 10) wordt het Come Point, en de Come inzet wint wanneer wederom de Come Point wordt gegooid of een 7. Er is geen Puck voor Come Points, en zodoende wordt de Come inzet verplaatst van het vakje Come op de Craps tafel naar het vakje dat het nummer bevat dat correspondeert met het nieuwe Come Point. Daarna wint de Come inzet wanneer er een Come Point wordt gegooid voor er een 7 is gegooid en verliest wanneer er een 7 wordt gegooid voordat er een Come Point is gegooid. Uitbetaling geschiedt 1-1.

Wanneer men eenmaal speelt voor een Come Point dan blijven de Come inzetten staan tot er een Come Point of een 7 is gegooid. Niet gesloten Come weddenschappen mogen niet gewijzigd of verwijderd worden – ze blijven staan tot er een Come Point is gegooid of een 7. Dus, een Come inzet blijft staan na het beëindigen van een ronde wanneer de ronde eindigt met een Point (en de Point dus een ander nummer is dan de Come Point). Wordt een ronde beëindigd door het gooien van een 7 dan verliezen alle Come inzetten.

Tijdens een ronde Craps kan de speler net zo veel Come weddenschappen plaatsen als hij wil. Houd er wel rekening mee dat wanneer de speler een Come inzet heeft geplaatst en de volgende worp een bestaande Come Point is, de eerdere Come inzet opgelost wordt in een win en de nieuwe Come inzet wordt geplaatst in het Come Point vak.

Don't Come Weddenschap — Don’t Come weddenschappen zijn mogelijk nadat het Point is vastgesteld. Ze zijn ongeveer gelijk aan Don’t Pass weddenschappen en het tegenovergesteld van een Come weddenschap en winnen wanneer de volgende worp een 2 of 3 is, verliezen bij een 7 of 11 en Push (er gebeurt niets) bij een 12. Wanneer een Come Point is vastgesteld (4, 5, 6, 8, 9, 10) verschuift de Don’t Come inzet naar het bovenste vakje wat correspondeert met het Come Point nummer. Daarna wint de Don’t Come inzet wanneer een 7 wordt geworpen voordat het Come Point is gegooid, en verliest wanneer het Come Point is geworpen. Eenmaal gevestigd door een Come Point, Don’t Come inzetten blijven staan totdat ze opgelost zijn (en kunnen dus blijven staan na het beëindigen van een ronde), maar in tegenstelling tot Come inzetten mogen Don’t Come inzetten wel worden gewijzigd of verwijderd voordat ze opgelost zijn. Uitbetaling geschiedt 1-1.

Veldinzet — Een Field weddenschap is een speciale one roll weddenschap die wint wanneer de volgende worp één van de nummers 2, 3, 4, 9, 10, 11 of 12 is; dezelfde nummers die men ziet in het Field vak. Een Field weddenschap verliest wanneer er 5, 6, 7 of 8 wordt gegooid. Er wordt gelijk uitbetaald (1-1) bij 3, 4, 9, 10 en 11, en dubbel uitbetaald (1-2) bij 2 of 12. De inzetten kunnen altijd worden geplaatst voor iedere worp.


Big 6 en Big 8 Weddenschappen — Een Big 6 is een weddenschap dat de 6 zal worden gegooid voor de 7, en een Big 8 is een weddenschap dat de 8 gegooid wordt voor de 7. Big bets/weddenschappen betalen gelijk uit wanneer de shooter de respectievelijke nummers gooit voor hij een 7 gooit, and verliest wanneer er een 7 wordt gegooid. Big weddenschappen gelden tijdens de Come Out worp en alle andere worpen en kunnen altijd blijven staan na het eind van een ronde (dat is een wanneer een ronde eindigt op een Point worp van 4, 5, 9 of 10). Big inzetten mogen ten alle tijden worden gewijzigd, geplaatst of verwijderd voor een worp.


Place Weddenschappen — Bij Place weddenschappen wedt men voor of tegen het verschijnen van een bepaald nummer voordat de 7 wordt gegooid. Place weddenschappen mogen blijven staan na het eindigen van een ronde en zijn altijd Actief, zelfs tijdens een Come Out worp. Place weddenschappen mogen worden geplaatst, gewijzigd of verwijderd voor iedere worp.

Place to Win — Deze inzet wedt dat het gekozen nummer (4, 5, 6, 8, 9, or 10) wordt geworpen voordat een 7 wordt gegooid. De bet/weddenschap wordt geplaatst in het onderste vak voor een gegeven nummer waar Place Bets: To Win staat. Place to Win weddenschappen worden verrekend volgens onderstaande table:

Bet/Weddenschap

Wint Bij

Verliest Bij

Betaalt

Geen Actie Bij

4

4

7

9:5

2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12

5

5

7

7:5

2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12

6

6

7

7:6

2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12

8

8

7

7:6

2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12

9

9

7

7:5

2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 12

10

10

7

9:5

2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12

Place Against weddenschappen — Bij deze weddenschap moet een 7 gegooid worden voordat het aangegeven nummer (4, 5, 6, 8, 9, or 10) wordt gegooid, dus plaatst men een Bet/weddenschap tegen Against dat nummer. De inzet wordt geplaatst in het één na hoogste vak voor een gegeven nummer zoals aangegeven door het Place Bets: Against vak. Place Against weddenschappen worden verrekend volgens onderstaande tabel:

Bet/Weddenschap

Wint Bij

Verliest Bij

Betaalt

Geen Actie Bij

4

7

4

5:11

2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12

5

7

5

5:8

2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12

6

7

6

4:5

2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12

8

7

8

4:5

2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12

9

7

9

5:8

2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 12

10

7

10

5:11

2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12




Buy Weddenschappen — Een Buy weddenschap wedt dat een specifiek nummer (4, 5, 6, 8, 9 or 10) wordt gegooid voordat er een 7 wordt geworpen. Buy bets/weddenschappen lijken op Place to Win weddenschappen omdat ze winnen wanneer het gekozen nummer wordt geworpen voordat er een 7 wordt gegooid. Het verschil is dat Buy weddenschappen echte kansen uitbetalen nadat het ingezette bedrag is verminderd met een 5% commissie (bedrag). In tegenstelling tot meeste casino’s die de commissie in rekening brengen bij het plaatsen van de inzet, brengen wij het niet eerder in rekening dan wanneer u wint. Buy weddenschappen kunnen blijven staan aan het eind van een ronde en zijn altijd actief – zelfs tijdens de Come Out worp. Buy weddenschappen mogen gewijzigd, geplaatst en verwijderd worden ten alle tijden en voor iedere worp. Buy weddenschappen worden verrekend volgens de volgende tabel:

Bet/Weddenschap

Wint Bij

Verliest Bij

Betaalt

Geen Actie Bij

4

4

7

min 5%, 2:1

2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12

5

5

7

min 5%, 3:2

2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12

6

6

7

min 5%, 6:5

2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12

8

8

7

min 5%, 6:5

2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12

9

9

7

min 5%, 3:2

2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 12

10

10

7

min 5%, 2:1

2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12

 

Lay weddenschappen — Bij een Lay Bet/weddenschap wedt men dat de 7 wordt geworpen voordat een specifiek nummer (4, 5, 6, 8, 9 or 10) wordt geworpen, dus men lay against het nummer. Wat dat betreft lijken Lay weddenschappen op Place Against weddenschappen. Het verschil is dat Lay weddenschappen echte kansen uitbetalen maar u moet wel 5% commissie betalen over het bedrag dat u wint. Lay inzetten mogen blijven staan aan het eind van een ronde en zijn altijd actief – zelfs tijdens een Come Out worp. Ze mogen ten alle tijden worden gewijzigd, geplaatst en verwijderd voor iedere worp. Lay weddenschappen worden verrekend volgens de volgende tabel:

Bet/Weddenschap

Wint Bij

Verliest Bij

Betaalt

Geen Actie Bij

4

7

4

1:2 min 5%

2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12

5

7

5

2:3 min 5%

2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12

6

7

6

5:6 min 5%

2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12

8

7

8

5:6 min 5%

2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12

9

7

9

2:3 min 5%

2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 12

10

7

10

1:2 min 5%

2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12

Hardways — Dit zijn weddenschappen dat de shooter het aangegeven nummer (4, 6, 8 or 10) als een paar (dubbele ogen) en dus de hard way) (de moeilijk weg) gooit vóór er een 7 wordt gegooid of voor men het aangegeven nummer de easy way gooit (dus niet als een paar, maar bijvoorbeeld als 5+1 of 4+2 voor een Zes in plaats van 3+3). Hard Way weddenschappen mogen geplaatst, gewijzigd en verwijderd worden ten alle tijden voor een worp en worden verrekend volgens de volgende tabel:

Bet/Weddenschap

Wint Bij

Verliest Bij

Betaalt

Geen Actie Bij

4

Hard 4

7 of Easy 4

8 voor 1 (7:1)

2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12

6

Hard 6

7 of Easy 6

10 voor 1 (9:1)

2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12

8

Hard 8

7 of Easy 8

10 voor 1 (9:1)

2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12

10

Hard 10

7 of Easy 10

8 voor 1 (7:1)

2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12

One Roll weddenschappen — Dit is een groep van weddenschappen met een hoge uitbetaling die alleen gelden voor één dobbelstenen worp, dus de inzet blijft niet staan maar wordt meteen gewonnen of verloren. One Roll weddenschappen mogen geplaatst, gewijzigd en verwijderd worden ten alle tijden voor een worp.

Any Seven — Wedt dat de volgende worp van de dobbelstenen een 7 zal zijn, bestaande uit iedere mogelijke combinatie (1+6, 2+5, 3+4, 4+3, 5+2, 6+1). Wanneer er bij de volgende worp een 7 wordt gegooid betaalt men 5 voor 1 uit (4 tot 1). Bij ieder ander nummer verliest men.

Any Craps — Wedt dat één van de craps nummers (2, 3 of 12) wordt gegooid bij de volgende worp (dit kan iedere worp zijn en is niet beperkt tot de Come Out worp). Deze inzet betaalt 8 voor 1 uit (7 tot 1). Speler verliest wanneer er een ander nummer dan 2, 3 of 12 wordt gegooid bij de volgende worp.

C & E Bets — De C bet/weddenschap is slecht een andere manier waarop een Any Craps inzet wordt geplaatst. Door op iedere willekeurige C te klikken wordt de inzet geplaatst op de laagste C. Uitbetaling geschiedt 8 voor 1 (7 tot 1) bij Any Craps (2, 3 of 12) en verliest op alle andere nummers. Op dezelfde wijze is een E Eleven of Yo weddenschap een andere manier van het plaatsen van een 11 Horn weddenschap (5+5 of 6+5). Door te klikken op een willekeurige E plek plaatst u de inzet op de laagste E. Betaalt 16 voor 1 (15 tot 1) wanneer de volgende worp een 11 is en verliest bij ieder ander geworpen nummer.

C & E Split — Door een fiche te plaatsen op de horizontale lijn/bar dat de C en E vakken met elkaar verbindt kunt u gelijktijdig een weddenschap plaatsen op Any Craps en Any Eleven met slecht één enkele inzet. Klikken op een willekeurige C-E bar/lijn zal deze weddenschap plaatsen op de bovenste C-E bar/lijn. U wint bij een 2, 3, 11 of 12 bij de volgende worp en verliest bij ieder ander resultaat van de dobbelstenen. Uitbetaling geschiedt 4 voor 1 (3 tot 1) bij craps (2, 3 or 12) en 8 voor 1 (7 tot 1) bij Yo (11).

Specifieke Horn Bets — Wedt dat de volgende worp van de dobbelstenen een 2, 3, 11 of 12 zal zijn zoals het wordt aangegeven door de inzet plaats waar het totale aantal ogen van de dobbelstenen wordt weergegeven. Specifieke Horn weddenschappen worden opgelost bij de volgende worp van de dobbelstenen volgens de deze tabel:

Bet/Weddenschap

Wint Bij

Betaalt

Verliest Bij

2

2

31 voor 1 (30:1)

3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

3

3

16 voor 1 (15:1)

2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

11

11

16 voor 1 (15:1)

2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12

12

12

31 voor 1 (30:1)

2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Horn Bet

2 or 12
or
3 of 11

31 for 4 (27:4)

16 voor 4 (12:4)

4, 5, 6, 7, 8 , 9, 10

4 Way Horn weddenschap — Door fiches te zetten in het Horn Bet vak wedt men op alle vier individuele Horn bets/weddenschappen met slechts één inzet (die met vier moet worden vermenigvuldigd). Wordt er een 2 of 12 bij de volgende worp gegooid dan wordt er 31 voor 4 uitbetaald (27 tegen 4), bij een 3 of 11 wordt er 16 voor 4 (12 tegen 4) uitbetaald. Dit is een eenvoudige manier om op alle 4 de Horn Bets te wedden met slechts één inzet/klik en is gelijkwaardig aan het plaatsen van 1/4 van een inzet op elk van de vier onafhankelijke Horn Bet lokaties.

Supplemental weddenschappen — Supplemental weddenschappen (ook wel bekend als Odds weddenschappen) zijn back-up weddenschappen op bestaande Line weddenschappen (zoals Pass, Don’t Pass, Come of Don’t Come). Ze zijn voorwaardelijk omdat de Point (of Come Point) reeds moet gevestigd zijn (dus men kan geen Pass Odds of Don’t Pass Odds weddenschap plaatsen tijdens een Come Out) en men moet reeds een Line weddenschap hebben geplaatst om de Odds te kunnen plaatsen voor een betreffende Line. De maximale Odds inzet is 3x de bestaande Line inzet. Zijnde een Back Up weddenschap, de Odds weddenschap wint alleen wanneer de daarbij corresponderende Line weddenschap wint, en verliest wanneer de corresponderende Line verliest. Er is geen huis 'edge' voor Odds weddenschappen en dus betalen ze werkelijke kansen, true odds, uit zoals hieronder is aangegeven:

In tegenstelling tot de originele Pass en Don’t Pass weddenschappen kunnen alle niet opgeloste Odds weddenschappen worden verwijderd of gewijzigd tussen verschillende worpen. Pass Odds en Don’t Pass Odds worden altijd opgelost aan het eind van een ronde, maar Come Odds en Don’t Come Odds worden alleen opgelost wanneer de Come Point of een 7 wordt geworpen, en blijven dus staan na het beëindigen van een ronde. Deze weddenschappen zijn dus actief tijdens een Come Out worp.

Pass Odds — Een Pass Odds weddenschap kan men plaatsen door te klikken op het licht gekleurde gedeelte op de uiterst rechtse kant van de Pass Line. Voor het plaatsen van Pass Odds weddenschappen dient u te wachten met inzetten tot de Point is gevestigd. Wanneer er geen Pass Line inzet mogelijk is hoort u een fout toon wanneer u klikt in het nu inactieve Pass Line vak. Uitbetaling geschiedt 2 tegen 1 wanneer de Point 4 of 10 is, 3 tegen 2 wanneer er een 5 of 9 wordt gegooid en 6 tegen 5 wanneer de Point een 6 of 8 is.

Don't Pass Odds — Een Don’t Pass Odds weddenschap kan men plaatsen door te klikken op het licht gekleurde gedeelte uiterst links van de horizontale Don’t Pass Bar of veld. Om Don’t Pass Odds weddenschappen te plaatsen moet men wachten tot de Point is gevestigd. Wanneer er geen Don’t Pass Odds weddenschap mogelijk is, hoort u een fout toon wanneer er geklikt wordt in het nu inactieve Pass Line vak. Uitbetaling geschiedt 1 tegen 2 bij een Point van 4 of 10, 2-3 bij een 5 of 9 Point en 5 tegen 6 bij een 6 of 8 Point. Vergeet niet dat Don’t Pass bets/weddenschappen (Line en Odds) winnen bij een 7 en verliezen bij de Point.

Come Odds — Een Come Odds weddenschap plaatst men door te klikken op het licht gekleurde vak boven het genummerde Come Out vak. Om een Come Odds weddenschap te plaatsen moet u wachten tot de Come Out Point is gevestigd. Wanneer er geen Come weddenschap mogelijk is, hoort u een fout toon wanneer er geklikt wordt in het nu inactieve Come inzet vak. Uitbetaling geschiedt 2 tegen 1 wanneer de Come Point een 4 of 10 is, 3 tegen 2 bij een Come Point van 5 of 9 en 6 tegen 5 bij Come Points van 6 of 8.

Don't Come Odds — Om in te zetten voor Come Odds weddenschappen klikt men op het licht gekleurde deel van het bovenste vak boven de Come Point nummer. Voor het plaatsen van Don’t Come Odds weddenschappen dient men te wachten tot de Come Point is gevestigd. Wanneer er geen Don’t Come weddenschap mogelijk is, hoort u een fout toon wanneer er geklikt wordt in het nu inactieve inzet vak. Uitbetaling geschiedt 1 tegen 2 wanneer de Come Point een 4 of 10 is, 2 tegen 3 bij een 5 of 9 Come Point en 5 tegen 6 bij een Come Point van 6 of 8. Denk eraan dat Don’t Come weddenschappen (Line en Odds) winnen bij een 7 en verliezen bij de Come Point.

Houdt u rekening met het verschil in uitbetalingen tussen Pass/Come Odds en Don’t Pass/Don’t Come Odds. Wanneer de Point 5 is, betaalt een winnende $12 Pass Odds inzet 3 tegen 2 en krijgt de speler $30 ($18 winst + $12 inzet). Echter, een winnende $12 Don’t Pass inzet betaalt 2 tegen 3 wanneer de Point 5 is, dus is de uitbetaling slechts $20 ($8 winst + $12 inzet).

Inzetten Activiteiten Gids:

Bet / Weddenschap Naam

Voorwaarden en Beperkingen

Positie gedurende
Come-Out Roll/Worp

Gedurende Midgame
(Werpen voor Point)

Pass Line

·                 Moet inzet plaatsen voor Come Out worp

·                 Niet mogelijk te verlagen of te verwijderen, maar kan verhogen nadat de Point is vastgesteld.

·                 Altijd opgelost aan het eind van een Ronde.

·                 Zet opnieuw in met "Line" knop.

Actief *

Actief

Don't Pass

·                 Moet inzet plaatsen voor Come Out worp

·                 Altijd opgelost aan het eind van een Ronde.

·                 Zet opnieuw in met "Line" knop.

Actief

Actief

Come

·                 Niet mogelijk te plaatsen/in te zetten totdat Point is vastgesteld.

·                 Niet mogelijk te verlagen of te verwijderen maar kan verhogen nadat Come Point is vastgesteld.

Geen nieuwe bets/inzetten maar niet opgeloste inzetten zijn Actief.

Actief

Don't Come

·                 Niet mogelijk te plaatsen/in te zetten totdat Point is vastgesteld.

Geen nieuwe bets/inzetten maar niet opgeloste inzetten zijn Actief.

Actief

Field, Any Craps, Any Seven, Horn Bets, Elevens

·                 One-roll enkel.

·                 Opnieuw inzetten met "One Roll" knop.

Actief

Actief

Big, Hardways, Buy, Lay, Place

·                 Geen enkele.

Actief

Actief

Pass Odds, Don't Pass Odds

·                 Er moet een Line inzet zijn geplaatst.

·                 Men kan tot 3x de Line weddenschap inzetten.

Niet beschikbaar

Actief

Come Odds, Don't Come Odds

·                 Er moet een Come/Don't Come inzet worden geplaatst op een specifieke Come Point.

·                 Men kan tot 3x de Come/Don't Come weddenschap inzetten.

Actief

Actief

 

* Actief betekent dat, indien er inzetten op de tafel staan, deze kunnen verliezen of winnen bij de volgende worp.

 Uitbetalingen:

 Noot: Alle uitbetalingen worden afgerond naar de dichtste hele valuta eenheid (bijvooobeeld naar 'cents' voor de Amerikaanse valuta). Grafische weergave van de uitbetalingen worden afgerond naar de dichts bijzijnde hele fiche waarde en kunnen daardoor enigszins afwijken van de werkelijke uitbetaling, die precies is weer gegeven in de tekst naast de stapel.
 

Bet/Weddenschap Naam

Beschrijving

Betaalt

Pass Line

7 of 11 bij een Come Out worp, Point daarna

1:1

Don't Pass

2 of 3 bij een Come Out worp, 7 daarna

1:1

Come

7 of 11 bij een Come worp, Come Point daarna

1:1

Don't Come

2 of 3 bij een Come worp, 7 daarna

1:1

Field

2, 3, 4, 9, 10, 11 of 12 bij volgende worp

2:1 bij 2 of 12
1:1 bij 3, 4, 9, 10 of 11

Big 6

6 voor 7

1:1

Big 8

8 voor 7

1:1

Place/Plaats 4 to Win (om te winnen)

4 voor 7

9:5

Place/Plaats 5 to Win (om te winnen)

5 voor 7

7:5

Place/Plaats 6 to Win (om te winnen)

6 voor 7

7:6

Place/Plaats 8 to Win (om te winnen)

8 voor 7

7:6

Place/Plaats 9 to Win (om te winnen)

9 voor 7

7:5

Place/Plaats 10 to Win (om te winnen)

10 voor 7

9:5

Place Against 4

7 voor 4

5:11

Place Against 5

7 voor 5

5:8

Place Against 6

7 voor 6

4:5

Place Against 8

7 voor 8

4:5

Place Against 9

7 voor 9

5:8

Place Against 10

7 voor 10

5:11

Buy 4

4 voor 7

2:1 na 5% commissie

Buy 5

5 voor 7

3:2 na 5% commissie

Buy 6

6 voor 7

6:5 na 5% commissie

Buy 8

8 voor 7

6:5 na 5% commissie

Buy 9

9 voor 7

3:2 na 5% commissie

Buy 10

10 voor 7

2:1 na 5% commissie

Lay 4

7 voor 4

1:2 min 5% van de winst

Lay 5

7 voor 5

2:3 min 5% van de winst

Lay 6

7 voor 6

5:6 min 5% van de winst

Lay 8

7 voor 8

5:6 min 5% van de winst

Lay 9

7 voor 9

2:3 min 5% van de winst

Lay 10

7 voor 10

1:2 min 5% van de winst

Hard Four

4 de Hard Way voor een 7 of Easy 4

7:1

Hard Six

6 de Hard Way voor een 7 of Easy 6

9:1

Hard Eight

8 de Hard Way voor een 7 of Easy 8

9:1

Hard Ten

10 de Hard Way voor een 7 of Easy 10

7:1

Any Seven

7 bij de volgende worp

4:1

Any Craps

2, 3 of 12 bij de volgende worp

7:1

Horn: 2 Craps

2 bij de volgende worp

30:1

Horn: 3 Craps

3 bij de volgende worp

15:1

Horn: 11 (Yo)

11 bij de volgende worp

15:1

Horn: 12 Craps

12 bij de volgende worp

30:1

Horn Bet
(4-Way Horn)

2, 3, 11 of 12 bij de volgende worp

27:4 bij 2 of 12
12:4 bij 3 of 11

C: Any Craps

2, 3 of 12 bij de volgende worp

7:1

E: Eleven (Yo)

11 bij de volgende worp

15:1

C & E Split

2, 3, 11 of 12 bij de volgende worp

3:1 bij 2, 3 of 12
7:1 bij 11

Pass Odds

Point vóór een 7, backup naar Pass Line

2:1 bij een 4 of 10 Point
3:2 bij een 5 of 9 Point
6:5 bij een 6 of een 8 Point

Don't Pass Odds

7 voor een Point, backup naar Don't Pass weddenschap

1:2 bij een 4 of 10 Point
2:3 bij een 5 of 9 Point
5:6 bij een 6 of een 8 Point

Come Odds

Come Point voor een 7, backup naar Come weddenschap

2:1 bij 4 of 10 Come Point
3:2 bij 5 of 9 Come Point
6:5 bij 6 of 8 Come Point

Don't Come Odds

7 voor Come Point, backup naar Don't Come weddenschap

1:2 bij 4 of 10 Come Point
2:3 bij 5 of 9 Come Point
5:6 bij 6 of 8 Come Point

 

 

 

 

   
 

 

 
     
     
Tel nr. 040-2543842  mail naar info@ESLevents.nl
     
  Algemene voorwaarden

Home

 

  ESL Presenteert  

 

    

meer weten over ESL?

Hastelweg 262

Eindhoven

Telefoon 040-2543842

Mail: info@eslevents.nl

Referenties
 
     
www.bertje.nl Spelverhuur www.pret.nl

Home